Inglés intermedio (III)

HOMOLOGADO: INAP

DIRIGIDO A: Personal de las Administraciones Públicas de Navarra

OBJETIVOS: En este nivel se asume que el alumno tiene los conocimientos suficientes para desenvolverse en Inglés sin dificultad. Es por ello, que todas las instrucciones y explicaciones ya no se ofrecen en español, sino en Inglés.

1 Revision of all verbal tenses, use of prepositions and question tags
2 Present Perfect, Prefixes and adjective order
3 Modal verbs of obligation, must or have to and other model forms
4 First conditional and future forms
5 Past Perfect Simple versus Past Perfect Continuous and uses of get
6 Second Conditional, in case, as long as, unless, provided and providing
7 Modal verbs of Probability and Make versus do
8 Reported Speech, Reported questions, indirect questions and phrasal verbs with up
9 Revision of tenses phrasal verbs with out

1. Oferta de fidelización: 2 cursos gratis a realizar durante el primer semestre del año 2021. Último día para solicitar: 14 de Junio.